Friday, July 31, 2009

InGaT PK


Alangkah bahagianye kalau ade org ingt kt kite, rindu kat kite…n ade org sayang kite…lagi bahagia kalau org yg selalu dlm ingatan kite tulaa yg rindu n sayang kt kite…tp tu semua hanya khayalan ajer…hmmm…xtau laa bile nk jd kenyataan…

Dua tiga arini mood i memg agk suam2 kuku…cam ok n ko jer...xtau laa apsal…mcm2 bermain di minda i…mcm2 gk i fikir…xtau laa pntg ke tak tp memg menggangu jgk ler mood i tuk dua tiga arini kn…mcm2 prasaan yg bermain di hati ni…harap2 perasaan tu leh pergi n ilang…





10 comments:

T.u.Y.a said...

jiwa kacau ko ni agknye..
ape2 pun idup mesti hepi..
enjoy ur weekend..

qishie said...

Happy Friday~

huk3,,
aku pun sunyi malam tadi.
tetibe teringin ada pakwe.
leh dia dengar aku membebel.
ahahah

:p

ieNn ZaZa said...

Tuya
memg kacau bilau..huhu..
xdelaa..aku jer yg terlebih emo..biasa laa kn..pompuan..

ieNn ZaZa said...

qish
hahaha..memg laa kn..teringn tp kalau ade pn susah gk..nnt lg pening kepala..

ciK LyndaWawa igUana said...

minggu ini mood saya sangat tensen....:(

khaLifah feDi said...

isk2 berat nie..!!!

ops mari join contest

Weblog Popular 1 Malaysia

klik sini:-
http://tuanuruchimaru.blogspot.com/2009/07/weblog-bagi-anda-rm-5000.html

caluk@cencaluk said...

he he kadang2 apa yg kita impikan tak semesti kita akan dpt, tapi tu bukan bermakna kita harus berenti dari bermimpi err apa lah aku merepek nie, nie mesti tgh layan blues yer kih2.

p/s: kau nak hilangkan perasaan tu gi try korek hidung ha ha

ieNn ZaZa said...

Wawa
ni dh msk mggu br dh ni..tensen lg?kn dh ade kwn br..hehe..

ieNn ZaZa said...

kf
wokeh..nnt aku p check

ieNn ZaZa said...

cencaluk
memg kite xkn dpt semua yg kite nk..tu aku penah alami..tp semua mende yg berlaku dlm dunia ni kn ade sebab..Allah yg tahu segala2nye yg baik tuk kite..

aku bkn selalu bermimpi tp slalu berangn..hehehe..berangn hrp2 ape yg aku angan2kn jd kenyataan..hehehehe