Thursday, May 28, 2009

SuKa HaTi Ko LaH....


Fikir laa ape pn yg nk di fikir…
Cakap lah aper pn yg nk di cakap…
Buat laa ape pn yg disukai….

Suka ati laa nk ckp ape pn
Suka ati laa nk pk ape pn..
Suka ati laa nk wat ape pn…


i tak xkesah..i xnk amik peduli pn…

suka ati…i malas dah nak layan, mls nk fikir,mls dh nk amik tau…wat sakit ati jer…

“SAKIT” nye rs….
xde sape kesah pn…

eeeiii…GERAMNYER!!!!!!!!!



nota: i memg sensitip btol laa arini…


8 comments:

A a D i I ? said...

ni ko kenape emo smcm ni?

qishie said...

ko ok tak weh?

jgn hold sensorg..

nanti sakit weh

ciK LyndaWawa igUana said...

btul..kite sakit hati takde sape yg kisah....ade diorang pedulikan.....

ieNn ZaZa said...

AaDiI
aku emosi xstabil..hahaha..


qishie
ok dh pg ni...tp ati sakit lg..huhu..ok ker tu namanyer?haha


Wawa
tulaa wawa..sedih :-(

qishie said...

hahaha
tu tak oke lagi la syg oi..
jgn simpan sensorg oke.
nnt sakit..
boleh jadi barah

joegrimjow said...

perak!!!

Ternyata kamu ini seorang yang berimaginasi tinggi dan tak hairanlah kamuturut berbakat dalam bidang yang berkaitan dengan seni. Walau bagaimanapunkamu sebenarnya punya sifat pemalu yang agak menebal juga namun sikap kamuyang suka mencuba sesuatu yang baru mampu menstabilkan keadaan. Bukan apa,kamu suka mencabar diri kamu sendiri untuk melihat sejauhmana kebolehandiri. Dari segi perhubungan cinta, kamu lebih suka bersikap 'hard to get'untuk menduga keikhlasan hati si dia. Namun hubungan cinta kamu seringkalidilanda kekeliruan dan tak begitu stabil. Tapi usah bimbang, kamu akanmenemui cinta sejati juga suatu hari nanti.


adew gak la yg betol
hehehe
imiginasi-pemalu
lalala

ieNn ZaZa said...

qishie
dont worry yer..aku sakit ati sekejap ajer..skrg pn dh ok..

ieNn ZaZa said...

joegrimjow
silap tmpt comment laa abg joe..hihi..
jgn laa pemalu sgt..i pn pemalu gk..kehkehkeh