Wednesday, April 22, 2009

AkU CoMeL....

i comel? adekah i comel? hahaha…xthn i bile ade org ckp i comel…ni yg buat i besemangat jer…hahaha…sape n mengapa org tu ckp i comel biarlaa menjadi rahsia…yg pntg dia ckp i comel…hahaha…

perlu ker i letak gmbr i yg comel ini…hahaha…i rs xperlu kot…cuma org yg penah jmp i jer tahu cam mn tahap kecomelan i..hahaha..tahap ke “perasan” tan i dh ditahap melampau ni…

kuikui…


7 comments:

vidadarisakura said...

ya2!

tengok header pun tahu suda tahap kecomelan ko.hee

qishie said...

semua wanita berhak dikatakan comel!

comel itu hak milik setiap insan..
hehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

aduh..chumel?prasan?hahaha..takpelakan..takde sape dah puji sendiri...

SiMply NaD'Honey said...

hehheh...yerk liza mmg chomel....hehehehe kawaiii san:)

Framestone said...

gambar kat entry kat bwah gmbr kamu kan huhuhu

apisz said...

comel ko mesti melebihi si VV tu...wakakakakka

khaLifah feDi said...

chumilx2


lalala..:)