Tuesday, April 14, 2009

T.a.G LaGi


1.Bekas kekasih saya adalah :
MANUSIA

2.Saya sedang mendengar:
lagu kt PC

3.Mungkin saya patut :
wat keje tp xde keje nk wat..hehe

4.Saya suka :
berangan

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sesape sj yg baik dgn i..

6.Saya tak paham :
np i asik selsema

7.Saya kehilangan :
insan yg i syg

8.Ramai yang berkata :
cr keje lain

9.Makna nama saya :
erm..xtau laa..

10.Cinta itu adalah:
Indah

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
mkn

12.Saya akan cuba :
isteri yg solehah..bile dh kawen nnt :-)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
smp bile2

14.Telefon bimbit saya :
N73

15.Bila saya terjaga dari tidur :
dgr alarm clock bebunyi

16.Saya paling meluat apabila :
mintak tolong dgn cr belagak nk mampus..

17.Pesta/Parti adalah :
tmpt org besuka ria

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman kanak2

20.Hari ini :
selasa

21.Malam ini saya akan :
p basuh kete..kalau x ujan

22.Esok pula saya akan :
g keje cam biasa…

23.Saya betul2 inginkan :
Hidup diberkati & diredhai Allah

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
bile nk kurus ni

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
The Mines…sbb plg dkt ngn tmpt koje i

26.Makanan Barat atau Jepun :
Masakan mak

27.Bilik yang terang atau gelap :
Rsnye dua2

28.Makanan segera adalah :
tak baik tok kesihatan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
selamat bejaya menjawap soklan

30.Siapa yang anda nak Tag?
Nad…n sesiapa yg berminat nk wat




2 comments:

ciK LyndaWawa said...

basuh keta dalam hujan la bagus....jimat ayor...

ieNn ZaZa said...

Wawa

memg ari2 bsh kete dlm ujan sbb tu kete "CANTIK" sgt