Thursday, April 2, 2009

TaK TaHaN!!!!!!!!



Tetiba i rs thp kebosanan i dh ditahap yg melampau…sgt2 melampau…bosan btol arini…i xdpt nk ber ‘meebo’ lgsg arini…xtau le ape mslh ngn meebo agknye…xleh nk bkk pn website nye….makanye i pn xdpt le nk ber ‘chatting’ + berjoyah2 ngn member2 i…adus…i memg xthn dgn keadaan camni…xde keje nk buat…dgn mengantok nye…lg membuatkn i rs cam nk blk umh cpt2…xthn duk opis ni lame2 sbb thp kebosanan yg i rs skrg ni sudah smp ditahap maksimum…i can not thn laa…sggh…




12 comments:

Shahrul Azry said...

ha3 apsal muka die macam benjamin button! :P

SiMply NaD'Honey said...

kesian liza for sure yg plg dirindui adalah ym dgn nad kan???nad pun smlm boring...hrni tak dpt lak nak bergossip...nad kner pg Mount Kiara:/

ieNn ZaZa said...

Saruk

yeker?xprasan lak aku

ieNn ZaZa said...

Nad

memg pn..xdpt nk ym ngn nad smlm..arini lak nad xde, xleh nk ym lg..

A a D i I ? said...

opis aku internet laju seh!!
tader kena block..
sume oke..
jgn jeles..

hahaha! (gelak setan)

ieNn ZaZa said...

AaDil

opis aku pn internet laju jer..cuma meebo je yg bengong..tah ape kena tah..sj nk menambahkn kebosanan aku dok kt opis ni..

qishie said...

senget!

huhu..kat opis keje la...

haih..

berketupat plak dia kat tenet..


huhuhuhu

ieNn ZaZa said...

qishie

AaDil memg senget..hahaha..dia memg suka beketupat kt tenet..hahaha...

A a D i I ? said...

siot!

sempat korang anyam ketupat kt sini yek.. ampeh!

ieNn ZaZa said...

ade org tesentap nmpknye..hahaha

a.b geldofg said...

mari aku hilangkan bosan ko tu...mari2

ieNn ZaZa said...

a.b

mau hilangkan kebosanan aku?
bosan aku suda ilang laa...huhu