Tuesday, March 3, 2009

aLaHai HaTi.....



Apelah agknye yg wat i sejak kebelakangan ni rs serba xkena…hati ni rs resah je memanjang…bkn sbb i pk benda2 yg lepas tp skrg i pk kn ms skrg...ape yg i rs…tentang ati & perasaan…ati ni rs xkeruan ajer…erm…nk kata xlalu nk mkn...i mkn memg x ingt dunia...lg2 mlm td…dua kali i mkn…hehe...nk kata mandi xbasah...mandi tu memg btol2 laa kn...br laa puas mandi...kalau x, baek xyah mandi…hehehe…tp bab tdo...memg sejak dua menjak ni…i susah nk lelapkn mata…susah sgt...byk sgt bnd yg i pk...psl keje...nk cr keje lain…psl blaja...nk smbg blajar…erm...psl ati i…erm..ni susah i nk gmbrkn..ape yg tebuku kt ati i sbnrnye…tp yg pasti...bile bab2 yg melibatkn ati n perasaan i...i memg xleh tdo nyenyak...asik te pk je…np laa smp jd camni…

Kadg2 i xphm…xtau laaa nk ckp camne kn…tp i slalu ingt kn sum1...i xtau laa..mayb dia ingt kt i..or mayb i je yg prasan kunun2 dia pn ingt kt i, tp hakikatnye tidak..ermm…i rs laaa…xtau laa…i ni suka agak2 kn..tp i pn xbrp pasti..adekah agak2 i tu btol atau pn meleset sama skali...tp bile dipikir memg i xleh nk tdo. .tdo pn xlena...asik tejaga jer. ..wlpn i dh cuba nk elak dr pk tp i tetap tefikir gk...skrg ni rs dlm mind i cuma ade *** jer…nk wat cam mn...kalau ati sudah suka kn…cuma mslhnye, i ade rs ragu n xyakin...pengalaman lalu buat i lebih behati2 dlm perkara yg melibatkn ati n perasaan ni…xnk lg jd cam dulu…
kalau laa *** leh bc ape yg ade dlm fikiran i…kalau laa *** leh rs cam ape yg i rs skrg ni...alangkah bahagianye…hehehe...i ni memg laa kuat berangan...ihik2...tp berangn ajelaa…

tp skrg ni i rs cam xsedap atilaa...smlm ade laa bnd kn i ckp kt ***...dia terasa ngn i ke?erm...mrh ke?sbb *** senyap je…i memg dh xleh nk wat ape…yg pasti dlm mind i ni mcm2 i pk…i nk tny, tapi...xtau laa…*** mrh kt i ker???










3 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

samela..bab2 yg melibatkan hati nie..mmg tak boleh nak tido nyenyak..tak tau la pk ape..erm..bilela leh rase kenikmatan tido nyenyak yer...

ieNn said...

jgn risau..insyaallah..cik wawa akn tdo nyenyak..yup2..
nak tdo nyenyak jgn byk pk k..

naniey said...

hye..just wanna leave a short comment..awak ni putus cinta ke?coz sy bce blog awak ni byk tntg kesedihan ble kne tinggal..