Sunday, March 29, 2009

PeKsA Yg Be*****......!!!!


sudah lepas beban i menjawab exam...cita2 i besar tp usaha i kenit gile...xtau laa ape nk jd ngn i...lgsg x study pn mlm jumaat tu...dok melayan OIAM jer...bwk kertas ke hulur ke hilir...konon2nye nk bc...last2 paper tu kt atas meja tp tumpuan i hanya pd OIAM...nasib laa...pass ke tidak...yg pntg i dh jwb exam smlm dgn besungguh2...hehehe...tggu je laa result kuar nnt...kalau pass dpt le p intvw...kalau tak, cuba lg lain kali...

tgh2 merehatkn minda smlm sblm menyambung paper yg seterusnye, tetiba ati i tedetik, btol ke ape yg i wat ni...btol ke i nk jd PEN***** ni...layak ker i? smp skrg pn i msh lg befikir...yg pastinye skrg memg i nk cr peluang yg lebih baik tuk ms depan i...tu je yg ade dlm minda i skrg...sbbnye i dh xthn dgn tmpt i mencari mkn skrg...xde keadilan n kebajikn lgsg tok pekerja...sakit btol ati i...memg i xpueh ati...GERAM...hrp2 i dpt laa peluang yg lebih bgs dlm ms tedekat ni supaya i xrs sakit ati n bengang2 lg...

next month ade lg exam yg bakal i duduki...tp ni pn xpasti sama ade i dpt ke tak p exam tu...hrp2 dpt laa kn...moga cita2 i tuk kuar dr tmpt keje i skrg ni berhasil ...doakn tuk i yer....



USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN!!!!




5 comments:

qishie said...

hak3 ni mesti kes syok kat tomok ni.

huhuhu

ieNn ZaZa said...

tolong skit..aku xsyok kt dia yer..
tp performance dia memg bagus laa beb..

SiMply NaD'Honey said...

heheheh...insyallah liza yuppp:)for sure bolehnyer...yup:)gambatene

zAhiDah diHaz 17 said...

minat tomok ke?
puji nampak...
heheheheheeh

ieNn ZaZa said...

Nad

yup2..doa kn tuk kite yeak..



Ann

xminat laa..xsuka pn