Tuesday, March 10, 2009

SeKaDaR BeCeRiTa...

xtau laa np...tetiba i rs smcm je...nk kate mrh x pn...nk kate menyampah, pg td jelaa kot...tu pn kejap je...i rs camtu pn sbb i dpt tau sumthing...erm...al-maklum laa...i ni memg suka jd penyebok...sj nyebok kn diri nk tau psl sumthing..yg pasti i bejaya mengorek rahsia...hehehe..tu memg kelebihan i..cewah..prasan...i ni memg suka investigate...mula2 i investigate sbb i nk tau ape cite sbnrnye...KEBENARAN...disebalik segala2 yg belaku dlm idup i...n i rs i berhak tau...n xde sape pn leh halang i tuk i tau ape yg spttnye i PATUT tau...wlpn ianya dh xde-kena mengena dgn idup i skrg ni...tp dgn information yg i dpt pg td...ia nye membuat kn i yakin pd diri i...membuat kn i yakin bahawa i sgt betuah kerana memiliki kehidupan yg lebih baik pd waktu ini...n membuatkn i rs lega sgt2 dgn ape yg belaku...n i besyukur sgt...segala yg belaku ade hikmah...

xkire ape pn yg belaku dlm idup i...yg pastinye skrg i happy..i bahagia dgn kehidupan i skrg...semua yg belaku dlm idup i dulu hanya laa sejarah yg xmgkn i lupakan..sbb ia memberi pengajaran yg amat berguna dlm idup i...i xpenah rs menyesal, sekali pn rs marah dn benci...cuma i hrp satu ms nnt...i dpt lupakn segala kenangan2 yg dh tak perlu i ingtkn lagi...mungkin ianye belaku di atas kesilapan diri i sendiri yg i xpenah sedar...kesilapan yg sbnrnye bknnye dtg dari diri i...

kepada mereka yg kini bahagia kerana dianugerahkn ape yg mereka PERLU n MAHU kn dlm idup...semoga kesilapan atau ape sj yg penah mereka lakukan di masa lalu menjadi titik perubahan tuk diri mereka menjadi insan yg lebih peka kepada perasaan n org disekeliling mereka...SEMOGA MEREKA BAHAGIA bersama insan yg mereka sayangi.......



4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

"SEMOGA MEREKA BAHAGIA bersama insan yg mereka sayangi......."
tp kita ni tak bahagia pun taw...:(

ieNn ZaZa said...

ish2 cik wawa ni...
mungkin cik wawa rs skrg ni xbahagia..insyaallah cik wawa akn temui kebahagian dgn insan yg dpt membahagiakn cik wawa satu hari nnt..pecayalaa..kerana kebahagian itu adalah milik kite...

apisz said...

syg aku tak? wakakakkakkaka...

ieNn ZaZa said...

apisz

apekehal aden nk syg hang?