Monday, March 2, 2009

No SaPER NiE?????????

01*-*72 ****


Aduh..bengang btol laa....i ni memg pantang skit kalau ade number2 yg tk bekenaan kuar kt hp i ni...kalau sekali call xpe...ni dh msk dua kali dh ni...pastu call kejap plak tu..ape ke hal..nk call ke nk misscall??????
jgn le main2 ngn aden..xkuasa nye aden nk layan tau...sory le yer..i memg xberminat nk call blk...crdt i pn dh tggl skit je...xmgkn aden akn call blk..huh..buang karan je...ngn gaji i yg xmsk2 lg ni..adus..trus i pokai jdnye...erm...nk wat cam mn..bos o/s pastu xreti2 nk blk opis dh..yg jadi mangsa pekerja2 laa..gaji lambat..sedihnye :-(




4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

i pun tak suke no yang xde dalam list miscall taw..
senang citer,
org tu mintak puji....
klu bg lelaki la..
klu ppuan tak berani la jugak nak kate macam2..

ieNn said...

biasa kalau kuar no2 xspttnye memg buat bo layan je..xkire pompuan ke lelaki..huhu...

lg pn no ni dh guna betahun2..so hny org2 tertentu n istimewa je yg tau..cewah..kalau tetiba kuar no tah ape2..tu tandenye ade laa penyebok yg tesesat tu..

A a D i I ? said...

alaa...buat tatau ajer sudoh..
hehe... :)

ieNn said...

memg wat xtau pn tp org tu still call gk..cam mn tu..huhu..

tp skrg dh tau sape yg tipun dh...i je yg tesalah sangka..hehehe..